»Oboje je lahko res. V gledališču ni veliko denarja, tako da nikoli nismo mogli posegati po najnaprednejših tehnologijah.«
»Festival Znanost v gledališču je priložnost, da se skupaj učimo in razpravljamo o tem, kako je mogoče novo tehnologijo uporabiti na področju uprizoritvenih umetnosti v času po globalni pandemiji. Obenem je festival tudi priložnost za zmanjšanje pristranskosti na podlagi spola.«
»Novo gledališče bo po površini vsaj trikrat večje in (bo uporabljalo) sodobne tehnologije«
»Naš cilj je spodbujati kreativno uporabo tehnologije kot podaljšek umetnosti.«
»Težava ni v neučinkovitosti tehnologije, težava je v tehnologiji sami. Ne želimo, da bi se tehnologija prepoznavanja obrazov sploh uporabljala, ker v primeru zlorabe ne moremo zamenjati svojega obraza.«
»Če pojde tako dalje, bo treba hodit poslušat Cankarja k Šentjakobčanom. V ljubljanski Drami ga itak ne moremo več slišati, ker ga tam ni.«
»Za gledališče je to izjemna pridobitev. Po 30 letih bomo pridobili tako gledališče, kot si ga je v načrtih zamislil arhitekt Vojteh Ravnikar.«
»Dostikrat se gledališče v javnem prostoru gleda kot nekaj, kar ni tako resno, zato se verjetno tudi ne jemlje tako resno. Pogosto so predstave zunaj, na ulici in trgih zabavne, komične, dostikrat lahko izpade, da ni veliko znanja za njimi in veščin, ampak da gre samo za lahkotno zabavo, obenem pa se na ulici zgodi marsikaj, tudi resne, družbenokritične predstave.«
»Poseg v mesto je igriv, šaljiv in predvsem v duhu Šentjakobskega gledališča znajti se s svojimi sredstvi in reciklažo.«
»Ustvaril je skoraj 160 vlog, pomemben pečat pa je pustil tudi v slovenskem filmu in na televiziji. Slovel je po prefinjeni, študiozni in intuitivno poglobljeni igri.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju